Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Επιστολές ...

Αναρωτιέμαι και φοβάμαι ...
Πως μπόρεσες να μπείς τόσο βαθειά μέσα στην σκέψη μου , στην ψυχή μου ...
Έτσι απλά .
Αναρωτιέμαι και πάντα , ναι πάντα σε βρίσκω μέσα μου , σε όλα όσα σκέφτομαι νοιώθω και επιθυμώ ...
Εσύ και εγώ , χωρίς διάκριση , υπόσταση , σκιά από της λογικής το μάτι ...
Όπως εγώ έτσι και εσύ μισείς τις υποσχέσεις ...
Υπόσχεση είναι μόνο η δύναμη τις κάθε στιγμής μαζί σου που με πάθος γενάει μιαν άλλη .
Υπόσχεση είναι η σιωπή που βαραίνει πάνω μας χίλια όνειρα και επιθυμίες .
Υπόσχεση είναι οι ματιές μας που ενώνονται ελεύθερες , πάνω από τις κακόμοιρες ανθρώπινες συμβατικότητες ...
Πόσο θα'θελα να σου πώ σε μια λέξη όσα νοιώθω για 'σένα ... αλλά να βρώ μια "άλλη" λέξη να στην πω εγώ για πρώτη φορά , να μην την έχει πει ποτέ κανείς ...
Θα την βρώ , σίγουρα θα την βρώ ... για να σου πω όλα όσα σου ομολογούν τόσο φλύαρα τα μάτια μου ... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου